A crescita rapida di pavimenti in PVC o cambierà u mudellu esistente di l'industria di pavimenti?

U PVC hè ampiamente adupratu in parechje industrie downstream, rappresentate da tubi è profili. Sicondu e statistiche di l'infurmazioni Longzhong, in l'applicazione downstream di PVC in 2018, a proporzione di tubi è di profili era rispettivamente di 27% è 24%. In l'ultimi anni, ma ci hè una industria in parechje industrie in aval di PVC, chì hè industria di pavimenti in PVC. A proporzione di a dumanda totale di PVC hè ancu aumentata da 3% in 2014 à 7% in 2020.

Attualmente, u cunsumu annuale di pavimentu in PVC hè più di 300 milioni di m2, ciò chì cunduce u rapidu sviluppu di l'industria di pavimenti in PVC naziunali, è custituisce quattru basi industriali in Pechino, Zhangjiagang, Shanghai è Guangzhou. Tra questi, Pechino importa principalmente prudutti di bobine, Zhangjiagang hè a più grande zona di l'industria di fogli di PVC è WPC in Cina, mentre Pechino è Shanghai sò cuncintrati cù imprese di marca di PVC di prima classe naziunali è stranieri in casa è à l'esteru, è a pruduzzione totale di sti quattru e regioni contanu più di 90% di a pruduzzione naziunale.

A quota di mercatu naziunale hè bassa, è si prevede di rimpiazzà u pavimentu laminatu è compositu in u futuru

Attualmente, per via di l'influenza di una bassa accettazione publica, u pavimentu in PVC hè adupratu principalmente in scole, ospedali, fermate d'autobus è altre zone pubbliche, è l'usu residenziale hè menu.

Comparatu cù i paesi sviluppati, a scala di u mercatu di pavimenti in PVC in Cina hè sempre à un livellu bassu. In 2017, a dumanda di a China di pavimenti in PVC era solu di 4,06%, è ci hè sempre assai spaziu per a crescita. U pavimentu in PVC di a Cina hè adupratu principalmente per a dicurazione publica, mentre chì 50% in i Stati Uniti hè adupratu per a decorazione di a casa. Cù a crescita di u redditu naziunale, l'applicazione di pavimenti in PVC serà più larga in u futuru. Hè previstu chì u pavimentu in PVC rimpiazzerà significativamente u pavimentu laminatu è u pavimentu compositu in i prossimi 5-10 anni, aumentendu cusì assai a quota di mercatu à circa 8% - 9%.

L'esportazione di pavimenti in PVC cresce rapidamente

Da 1,39 milioni di tunnellate in 2014 à 3,54 milioni di tunnellate in 2018, u vulume di esportazione di pavimenti in PVC in Cina hè aumentatu 1,5 volte in l'ultimi cinque anni, cù un tasso di crescita annuale mediu di 27%. U tassu di crescita annuale di e spurtazioni hè cresciutu da 1,972 miliardi à 1,957 miliardi di dollari in u 2014. In u futuru, cù u prugressu è a scuperta in tecnulugia è tecnulugia di pruduzzione di l'imprese di pavimenti in PVC cinese, a dumanda di esportazione di pavimenti in PVC in Cina serà stimulata in più.


Tempu di posta: Oct-27-2020